Reis naar Lyon

31 oktober 2021 - Limonest, Frankrijk

Helemaal vlekkeloos gaat het tot nu toe nooit, het afbreken en installeren zit nog niet helemaal mee. Wellicht dat we na 4 maanden het geheel onder controle hebben en we als zeer ervaren reizigers met caravan weer richting Friesland gaan, waar we dan weer met de voortent kunnen klungelen. Al doende leert men!

Vooralsnog hadden we te maken met heeeeel veeeeeel regen en ons plan om 's nachts richting Lyon te rijden, mislukte dan ook. Gelukkig heb je dan je caravan. Heerlijke bedjes, verwarming, gevulde koelkast en zelfs verlichting. Dus bij een betrouwbaar tankstation, met voldoende verlichting en faciliteiten, de boel geparkeerd, Daisy uitgelaten en heerlijk geslapen.

Gisteren dus op de dag naar Lyon gereden, regen, regen en gelukkig bij aankomst de gehoopte zon. Mooie stadscamping, direct naast de snelweg. Eenvoudig inchecken en snel op de plaats.

Vanmorgen wakker geworden met de zon en de apps beloven ons 20 graden vandaag. Gaan we van genieten hopen we, tijdens onze tour du Lyon op de fiets.

1. Ineke:
    2 november 2021
    We zijn benieuwd hoe Lyon jullie verder bevallen is.
  2. Annemiek:
    7 november 2021
    Was het fietsen in Lyon leuk. En waar zijn jullie inmiddels aanbeland?
    Groetjes!